Snart e det jul...

Japp om typ två och en halv dag så e det julafton, känns inte som det. HAr inte kommit in i någon julstämmning alls, lite trist.

Alla julklappar utom en e inhandlade sen e det ett par som ska fixas till bara, får fixa den sista i morgon idag har jga varit hemma med feber och förkylning såååå jobbigt. Hatar att vara sjuk. Det enda jag ville göra va att pussa och bära omkring på Sam men det kunde jag ju inte. Tacka sjutton för att man inte e ensamstående utan har någon som kan ta hand om Sam när man e sjuk.

I morgon ska jag handla den sista klappen sen en present till mamma för vi ska ut till Nykvarn och fira henne lite i eterskott.

Strax ska jag och Mattias kolla ett avsnitt av vänner, han ska bara bajsa klart. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0