En mammas funderingar

Ja livet som mamma e helt klart coolt. Man tittar på denna lilla person och e så glad för att just han e vår, känns ibland som om han ska lämnas tillbaka- men det ska han inte. :)

Men på samma gång som allt e helt underbart så har jag ibland lust att stoppa huvudet i sanden som strutsen för shit det e ju så läskigt när man börjar tänka på allt som kan hända honom och det vill man ju slippa att vara med om.
Jag vill bara sätta honom i en bubbla och där får han va med oss så inget ska hända honom. Realistiskt va? !

Jag längar till att få vara med om alla de olika etapperna med honom som dagis, skola, tjejer, giftermål, bran student etc etc.

Allt jag kan hoppas på att det blir smärtfritt.

Min lille gosse jag älskar dig, jag lovar att jag ska göra mitt bästa att beskydda dig utan att behöva låsa in dig. ;)

Kommentarer
Postat av: Mattias Järnhäll

Jotack.. känner likadant.. förstå att han ska klättra i träd, ramla och slå sig, bli sjuk, och massa annat trams. Det är ju så mycket enklare nu är vi måste bära runt honom =)
Undrar när man kan börja slappna av?

2007-09-18 @ 00:12:48
URL: http://mattias.jarnhall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0