Change of plans

Japp typ 5 min efter det senaset inlägget så ringde min mobil och där sprack mna planer. ;) Det va Henke(Matte får panik när jag ska göra saker på egen hand, typ sitta hemma och slappa själv eller gå på bio själv han fixar inte att göra det själv ha ha ;). HUr som haver stack jag och köpte en grek och sen ner på stan och mötte upp Henke och Jossan på Minako.
SEn stack ut till Alex- shit vad fint han bodde. Jättefin liten sjöstuga som han kallar det.

Vi käkade vår mat och sen så ville Alex ta med oss upp på Kråkberget, skitfin utsikt över mälaren och så han vi upp till solnedgången hur vackert som helst. Upp genom snårskog i strumpor och ballerinaskor inte det lättaste och naturligtvis så tappade jag skon så det lär ju Henke hetsa om. :)

SEn åket vi till Alex barnhem hur tjusigt som helst, fick hela rundvandringen.
Sen åkte vi hem och kollade på Den sista Mohikanen- den e så jävla bra den filmen, den har allt. Kärlek, mod, action allat sen så skadar det ju inte att en av skådisarna e hur snygg som helst. Filmen e rå dessutom dom slår ihjäl folk till höger och vänster. Mitt i filmen kommer Anna och Marcus och skrämmer slag på oss.

Nåväl det blev en soft kväll

Mattias om du läser detta ikväll  så har Alex en massagedya som jag satt och knådade min rygg på ha ha.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0