En skopa damp

Japp Sam har varit tvär-dampig idag.

Det började vid 4 i natt, han astjurade, gick in och tröck i nappen med det funkade inte så då tog jag till vällingen- ett säkert kort, ha där fick jag- funkade inte alls. Fick lite lätt panik, vad gör jag nu? Vi har varit så bortskämda föräldrar ett bra tag nu med att han sover i sin egna säng och att han somnar själv. Jag väckte Mattias. Det slutade med att jag var upp med honom en stund. Till slut la jag honom ner och som han grinade, höll väl på så en kvart sen somnade han. Nästa mission var att få mig att somna- tjejen som nu sovit med krökta tår i ett år nu (sen vi fick Sam), ständigt spänd. Han precis slumra till och så vaknade han igen- jätteledsen igen, klockan e nu halv 6.

Upp och hoppa blev det.

Han har varit grinig hela dan, så fort inget funkade bröt han ihop och vi började fundera på vad det kunde va, han var inte sig lik helt enkelt. Tänder, ont i magen??? Who knows?
SEn åkte vi till BVC och dom trodde nog att det berodde på vaccinationen som han fick förra veckan, vi hoppas på det.

Hur som haver så gick  vi på stan och mös sen och jag mös ännu mer, alla barn verkade ha fått sig en skopa damp idag.


Go natt från tjejen med krökta tår som behöver massage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0