Inspiration

Vette sjutton om jag stavade rätt på min rubrik men what the hell. :)

Jag och MAttias sitter som vanligt och kollar på Amazing race så kul med all hets och alla detour och road blocks, säger bara- ladda hem!! Och visst sjutton sitter man och längtar sig bort. I år e det 5år sen som vi stack å vår jordenrunt resa, 5år sen-tajm flies.

Bjuder på lite foton därifrån.


Las Vegas baby


Där vi bodde på Cook Island


JAg med utsikt från vårat hostel i Queenstown


Vy från Great ocean road i OZ


Jag i älskade Sydney


Eli creek på Fraser Island OZ


Härliga Koh Lipe


Koh Lanta by night

Sugna eller?? ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Men hörni, ni skulle ju bjuda in mig på amazing race kväll. Eller så skulle jag bjuda in mig själv :D

2008-08-11 @ 00:01:54
URL: http://feliciapalmblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0