J-la kärring

Var på IKEA idag med min lilla älskling (Sam alltså, min älskare lämnade jag hemma ;) knallade omkring där en stund och tillslut så blev Sam lite kinkig och givetvis var han hungrig, var ändå på väg mot utgången så jag stannade vid fiket som e längst ner det var fullt. Men jag stod och lurade lite tillls en tjej reste sig, hon lämnade sitt bord och jag ställde vagnen bredvid och skulle precis lägga ner min ljus på bordet (var väl ca 10 cm ifrån) då kommer en kärring rusande och kastar sig på bordet, jag skämtar inte hon slängde sig på bordet. jag blev ställd och sa:

-Jaha (alltså med tonläget att hur ska vi göra nu för hon såg ju att jag tänkte ta det bordet)
Då klämmer kärringen ur sig:
-Ja men vi har ju redan handlat
Varrt så jäkla paff, och alla bra kommentarer kommer man ju på sen och även modet att säga dom infinner sig ju också efterhand.
-Och jag ska bara mata mitt hungriga barn sa jag och gick.

Fan va irriterad jag va sen på att jag inte stod på mig.

Ja ja

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0