Loppet över

Så va då min helg med tjejvasan över.

Resultat av detta:
Slog inte min förra tid åkte en kvart sämre, är ändå nöjd för jag hade bara en mil i bena och hade inte tränat nått alls inför loppet. Ramlade 7 ggr så jag e blå på skinkorna ena smalbenet och på armbågarna. Spåren var pajko av plogning och milt väder så sista milen åket man Hawaii. Lite trist i år med andra ord, men med strålande väder.

Bättre lycka nästa gång!!! :)

Mina kompisar hade dock guld tider, e så stolt över dom.

Rickard åkte öppet spår på 7,5 h förra gången åkte han på 11h- en klar förbättring alltså.
Maria åkte på 2,5h slog sin förra tid med en halvtimme, grymt imponerad och jag som hade tänkt slå hennes förra tid, phh bara att titta i stjärnorna efter det. ;)

Hade inge kul men när man dan efter stod och kollade på alla som gick i mål efter öppet spår så vart jag ändå lite sugen, men då e det hård träning som gäller i 1 år, tänker inte åka 9 mil och lida- shit vad boring det skulle vara.

Tål att tänka på det i alla fall.

Ur spår!!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag är grymt stolt över dig i alla fall... ingen träning eller förberedelse, dålig valla och dåliga spår. Du är min hjältr i alla fall ;-) PUSS

2008-03-09 @ 22:20:05
URL: http://mattias.jarnhall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0