Barn som far illa

Har läst två fall i helgen som handlar om barn som far illa och jag blir illamående och får smått panik för direkt så tänker jag givetvis på Sam. Sen jag blivit mamma tar jag till mig sådana saker lättare, förut "ryckte" jag i stort sätt på axlarna så gick jag vidare, men inte längre. Nu skulle jag slåss med livet som insats om någon gjorde Sam illa.

Fall 1:
En Psyko barnvakt var ute på promenad och vittnen såg nått som flög upp i luften och ut på motorvägen hamnade under en bil som ej kunde väja utan körde på detta föremål- nä just det glömde säga att det var ETT 1_ÅR GAMMALT BARN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jävla dåre har lust att släpa fanskapet efter en bil.

Fall 2:
En 10-årig flicka nere i nått av arabländerna blev våltagen och är nu en idag en 12-årig mamma. Fan e det för fel på världen. Denna flicka har tur för hon har hela sin familjs stöd och dom tror på henne, inte skiter i henne bara för att hon e flicka och blivit våldtagen.

Vart e världen på väg???

Ciao

Kommentarer
Postat av: Joss

Ja jag vet man kan bli ehlt galen av att läsa sånt!!
Önskar man kunde göra nått!!
Bye

2008-01-25 @ 16:01:48
URL: http://jossandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0