Lata dagar

Så var alla lata dagar med Mattias över, han måste börja jobba igen-trist och min mammaledighet börjarticka mot sitt slut. Nu e det iof ett halvår kvar men det kommer ju gå så fort.
Vill bara vara hemma med Sam och mysa gärnet ju, har försökt lura av Mattias hans pappadagar men det går han inte på minsann. :)

För oss e det back to buissness igen, babycafe, sång i kyrkorna och ev babysång, en rolig vår att se fram emot.
Först ska vi krypa sen så ska vi gå, 1-års kalas, Ungern och NY ska bli kul.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Mattias

Yeah baby... jag ger aldrig bort mina dagar.. försök du bara :)
Jag tror 2008 kommer att bli ett grymt år. Sam kommer att utvecklas så himla mycket.. se bara de senaste dagarna.. tycker det har hänt rätt mycket bara där.

Puss på dig.

2008-01-03 @ 23:34:10
URL: http://mattias.jarnhall.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0