Min härliga vardag

Förhoppningsvis har man haft en skön natt och vaknar av att Sam gnäller lite från sin säng (har man tur så har klocka hunnit bli 7). När man går in det så möts man av ett yrvaket leende från en grymt söt liten Sam.

Tar upp honom och byter blöja medans han ligger och pratar och e helt störtskön passar på att klä honom så han e klar, ner och sätter på tv:n och kollar lite nyheter medans Sam äter välling.

Äter lite frulla själv medans han sitter och pular med sina prylar och kör bil med munnen.
Plockar i ordning blöjor och mat som ska med i skötväskan.

Hoppar in i duschen medans Sam krälar runt på golvet och blir lite sur för att han inte lyckas krypa framåt. Klär mig och sen ner och få honom att sova lite,  vilket inte brukar vara nått problem. E jag trött sover jag med annars kollar jag på "Days of our lifes".

Sen e det dax för "lurre" antingen hemma eller så har jag gått ner på stan oavsett så försöker jag gå ner eller hem eller både och, möter Mattias för lunch och sen vidare till nån aktivitet.

Där e vi ca 2 h och träffar alltid nån ur mammagruppen, alltid lika najs och sitta och flumma lite och fika (ja Mattias vi fikar!!!).

SEn hem och väntar på Mattias antingen så fixar jag middag medans Mattias lattjar med Am eller så tränar jag. Bad sen med Sam som alltid e lika skön i badet vare sig han står och hopppar eller leker med duschslangen.

SEn bums i säng och v kollar tv eller surfar, så ser min vardag ut. :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Joss

Låter härligt Carry!
min dag har vart, skola,hem,plugg,äta,plugg,plugg,träna plugg..
Man kan ju variera sig mer=)

Kram på dej

2008-01-28 @ 23:37:00
URL: http://jossandersson.blogg.se
Postat av: felicia

Haha, "har man tur så har klockan hunnit bli sju". Tur att han är så söt, då blir det lättare att gå upp i gryningen.

2008-01-29 @ 00:53:52
URL: http://feliciapalmblad.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0