Nyår

Japp 2008 e här!! Gott nytt år på er allihopa!

Gårdagen va grym, Sam Mr Spex var grymt härlig igår, jättemysig skrattade och hade massa med ljud för sig skrattade och hade sig- mammas mysiga kille.

HUr som haver började dagen med årets sista Body Pump-härligt!

Kvällen till ära var vi hos Willfords med trerätters och skumpa och trevligt sällskap. Sam mös på golvet medans vi käkade sen däckade han i Anna och Marcus säng hur skön som helst. Tyckte så synd om honom när vi var tvungna att väcka honom för hemfärd, han va hur duktig som helst och va vaken ändå tills vi kom hem.
Vaknade vid 5 snåret men då hämtade vi bara in honom och då sov han till halv 8- tack Sam.

Jag som drack igår borde va den som ville sova vidare då men jag va piggast så jag erbjöd mig att gå upp och här sitter jag nu. :)

För att summera 2007- SAM vårat älskade barn föddes, that's all i need to say.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ÅTERIGEN!!

Kram

Kommentarer
Postat av: joss

Tack för igår!
jättemysigt att fira med er!
Kram och Gott Nytt år!
Jossan

2008-01-01 @ 11:35:33
URL: http://jossandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0