Nyårslöfte-typ

Hade  ett nyårslöfte men den sprack med en gång, jag resonerade som så att vissa som e totalt broke råd att röka så har väl jag råd att spara dessa slantar i stället men ack så fel jag hade. Alla besparingar går rätt ner i min shopping kassa till NY så det e ju inte fy skam.

Saker jag ska köpa och göra när jag blir rik (like that's ever gonna happend):

1. Resa, resa , resa osv
2. Köpa en störtskön lägenhet och be någon duktig jäkel på att inreda den
3. Köpa en car
4. Dela pengarna med mina nära och kära

Givetvis pynta av alla förbaskade lån.

När blir jag rik då????
Varför vinner jag aldrig på lotto?? För att di aldrig spelar kanske

Ciao

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha jag har ett förslag, lägg undan 46 kr om dagen under hela året (det vill säga ett cigarettpaket) då har du 16790 kr över när året är slut :)

2008-01-08 @ 21:37:14
URL: http://feelicia88.blogg.se
Postat av: Carina

Tanken va att jag skulle göra det men jag har inte råd, ha ha. Fikar för mkt och sparar redan för mkt till NY sjukt eller hur?? :)

2008-01-09 @ 20:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0