Tvätt, tvätt, tvätt

Shit vad boring har tvättat hur många maskiner som helst denna vecka, tar det aldrig slut??? Så jävla upphetsande e det inte. Har inte alls varit het denna vecka, ont i halsen lie febrig. Spelar ingen roll att jag duschar på kvällen (eller badar med Sam) måste i alla fall duscha på morgonen igen då jag svettats som en liten gris.

Känns som om jag bara gjort hushållssysslor denna vecka blä, hängde gardiner nu i veckan också-diplom tack!!!

Vad har jag mer gjort?? Knallat fram och tillbaka genom denna stad till olika aktiviteter med Sam. Allt detta fast jag ej varit kry.

Nu väntar jag på att MAttias ska komma hem från MAX så jag kan svulla lite.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0