Inlåst barn

Japp så har det hänt.

I fredags så lyckades jag med bedriften att låsa in mitt barn i bilen + båda bilnycklarna och mobil.
Fan vad rädd jag va.

Hade släppt av Mattias vid "Jätten" för att handla, åkte upp och körde in bilen i garaget. Ut med vagnen och lade då ifrån mig nyckeln på kanten slängde igen bagageluckan men den gick inte riktigt igen så jag testade igen och då hörde jag klick klick.
NEJ NEJ NEJ, SHIT SHIT SHIT.
Snälla säg att Mattias har den andra nyckeln nix den låg i min handväska tillsammans med mobilen- vad fan gör man??

Som tur var kom snälla grannen, fick låna hans mobil och ringde M och bad han skynda sig. Som tur var så sov S.
Assistansen skulle ta 1 timme och då skulle dom ändå bara krossa rutan.

S vaknade så vi fick spexa järnet för han grinade och ville ut men Mattias och grannen var tvungna att tejpa rutan först innan dom krossade rutan själva. Dom fick ta en stor  typ isyxa och smälla genom rutan för så seg var den.
Inga men för S än i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0