Party och New York baby..

Jaha då var man 30+ några dagar. Kan inte fatta att jag är närmre 40 än 20, vad hände liksom? :)

På självaste nationaldagen så hade vi min 30-års skiva med femkamp, grillad god mat . sprit och utmaningar, skittrevligt var det och fina presenter fick man.

*WII- spel
*Pengar att göra nått trevligt för i "The Big apple"
*Bidrag till tatuering
*Svensk ordbok, vinglas
*Pickninick set

Great things helt enkelt!!


Fredagen den 13.e av alla dar så bar det av till New York för 2:a gången i mitt liv. :) Så nice var det!
Shopping och mycket promenerande vart det med omväxlande väder. Åkte turistbuss i Brooklyn bla när det ösregnade och satt och läste bok i Applebutiken medans det öste ner så Mattias fick roa sig lte också ;).

En av kvällarna var vi ocksåoch såg musikalen RENT, gillade inte den då så värst men nu i efterhand så gör jag nog det.
PÅ min födelsedag (orsaken till resan) åt vi ute på Planet Hollywood, på dan så softade vi och satt i Bryant Park och läste och åt lunch.

Var även upp i Rockafellercenter ända upp på toppen- fan vad högt det var!! Limmade väggarn som vanligt medans Mattias praktiskt taget hängde över räcket.
Lite rolig fakta:
Ni vet dom där bilderna där gubbarna sitter på stålbjälkar skyhögt upp i skyn och käkar, dom e riktiga, gick dom ner på marken och åt fick dom inte pröjs. Fy fan!

Sista två dagarna var en liten pina för då började jag längta hem till Sam som bara den då var det inget kvar som man vill göra längre utan villa bara hem.

Nästa gång vi åker nånstans ska Sam med.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0