Ungern

JApp nu var det fanimej ett bra tag sen som det hände nått här, kan ju inte följa Mattias spår. ;)

Den 15:e drog vi iväg med Mattias innebandylag till Ungern från ett grått och regnigt Svedala.

Vårat plan blev givetvis 1 timme försenat men det löstes med en god bok och lite kortspel och mkt sprit för ungdomarnas del. Ett par av dom var skapligt runda under fötterna och hade noll koll på biljetter mm.

Jag däckade i alla fall på planet men vaknade av att Wisten skriker över hela planet att JImmy har spytt Jimmy har spytt, som han givetvis kontrade med att det var minsann inte jag utan det var Wisten.

Ut från planet och in i en buss som skulle ta ca 2 timmar, men Lennart och hans böna hade fixat mackor och vatten vilket var mkt välkommet. Väl framme i Eger så somnade man rätt snabbt på vårat svala och sköna hotellrum.

9.30 vaknar vi att två av fylletrattarna knackar på fel dörr, dom hade varit ute och kutat då-ORKA!!!!

Lite soft dag med sol och lite promenad och god mat och sen lite mer sol.

PÅ lördagen blev det 2 matcher för garbbarna var av en var kul att se och den andra ett riktigt sömnpiller. Kvällen var doch riktigt kul, grabbarna grus visade oss gammlingar hur man festade och bongade (jag bongade inte!) men Matte gjorde det. Vid midnatt var man på topp och givetvis förståndig som man e så slutade man då på topp och drog sig tillbaka, ungtupparna höll på till 5 snåret. Ändå var dom uppe före en annan. :)

Söndagen tillbringades vid poolen och ute i solen- så najs.

Jada jada jada så fortsatte det till vi skulle hem. Planet hem var 4 timmar försenat och det sög fett efteresom att JAG skulle upp med Sam, sov väl 2 timmar den natten snacka om trött. Fick dock sova 2 timmar till då jag tvingade upp M sov sovit mer än mig.


Najs tripp var det för att summera.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0