A fucking shitty day...or at least the first hour

Min första timme på jobbet sög hårt idag. Fick en en reklamationskund som bara syydde galla över sin sons pajade dojor som minsann skulle hålla mer än två månader. Fösrsökte tränga mig in i samtalet och försöka förklara att det var slitage och att man måste sköta sina skor.

-Så du säger att jag inte sköter skorna??
Pass tänker jag. Hon tyckte att jag talade mot mig själv och att jag blev otrevlig. Kanske blev aningen kort och sa bara att hon avbröt mig med att säga  VÄNTA NU; VÄNTA NU hela tiden. Ja, jag kanske blev lite osymatisk.
Hur som haver slutade med att hon tyckte  jag var otrevlig och vill ha min chefs nummer, vilket hon också fick.

-Här e alla 3 numrerna, blir det bra så?
-Ja, om dom nu stämmer?

Ringde chefen direkt och berättade vad som hänt, han var helt på min sida och jag tar med mig detta i mitt överfulla reklamationsbagage.

FÖRÄLDRAR:

Ni kan inte komma in och "passa" på och reklamera era skor iom säsongsbyte och passa på att hitta fel på era barns skor för att byta upp er istl.

Ni måste sköta era skor och barnens och ja barn sliter på skor på ett helt annat sätt.

Säg till vad ni behöver för skor i affären och köp inga dyra utan ett par slitochsläng skor hellre för skor går man med på sulan (alla verkar inte fatta det) man släpar inte tårna i backen osv.

Tack för mig!!


PS Dan blev bättre DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0