Klockan 15

Började tidigt idag så jag hann följa med och lämna min lilla älskling på dagis, fortfarande lite ledsen när man lämnar och då måste man vara stark med en glad röst och säga:
-Hejdå ses sen, älskar dej! Lämna över och vinka och sen avlägsna sig fastän man får världens ledsnaste min av min lilla plutt.

Rusar sen vidare till morgonmötet och en kort arbetsdag. Det gick fort idag mycket att städa fortfarande och så.
Men guud vad skönt det var att sluta kl15 idag!!! Hann mysa med Sam och Mattias fikade och så hann vi även med en liten svängom utomhus också.

Off till lite träning, inte taggad för 5 öre men släpade mig dit ändå, fan vad skönt det känns efteråt och Stina e ju så grym teknikfreak som hon e ha ha ha.

Det va min dag det, nu e det en skön dusch som gäller.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0