Mys kväll

Igår slet vi ont på vår VM dag på jobbet, meningen e att slå siffrorna från förra året samma helg och det gjorde vi ju. Vi höll på i dagarna 3 och tävllade mot vår minikoncern- skitkul!! Vi vann en middag ute vår butik- yippie.

Sen till B och B för att hämta söta Sam där han röjt runt under dagen. Lillkillen somnade givetvis i bilen hem fastän att jag skrålade på, eller kanske därför, han fortsatte sova på min axel hur gosigt som helst. La ner honom i soffan där han fick sova en stund till.



Fick sno en bild från tidigare.

Var tillslut och väcka honom och efter det var han ju inte så himla rolig. Stackarn som sov så skönt.
Vill inte äta utan fick fixa annan mat och ändå dög det inte riktigt, mycket underhållning blev det och där emmelan fick man smyga in lite mat.

Vid 7 snåret dök Anna, MAckan, Jossan och Henke upp och dom små änglarn hade med sig TACOS!!!! Mums.
Dom fixade och donade i köket så jag kunde konsentrera mig på Sam the man.
HUr gott som helst blev det!!!

Sam slängde vi badet och han somnade på 3 röda och voi kollade bar film och svullade godis. KOmmer dessvärre inte ihåg vad filmen hette.

Så i natt ändarde vi då om till vintertid så man får sova länge, tur var väl att man var förberedd på att gå upp i ottan för den sköna lillamannnen vaknade kl5- vintertid! Det sög kan jag tala om!!!! Kunde ligga kvar till kvart i 6 efter att varit uppe 3 ggr och lagt ner honom.
TUr var väl attt jag sen hann sova i 1 och 1/2 timme sen. :)


I väg till B och B igen för att lämna Sam igen, M har ju varit i skogen och förlustas sej.
Dösegt var det i alla fall idag.M mötte upp mig på jobbet och dsen åkte vi och hämtade Sam och åt jättegod middag- hemmagjorda kötbbullar ala Berit mes mackisar och tomatsallad- smaskens.

Ska typ gå och knoppa snart.

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

För husfridens skull är det bäst att det finns lite köttbullar kvar i frysen när jag kommer hem på torsdag ;)Så hoppas för deras skull att de sparat ;)

2008-10-26 @ 23:03:18
URL: http://feliciapalmblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0