The weekend

Så får helgen till ända (fan hur stavas det?, borde gå i skolan igen). Har inte varit hundra denna helg, känns som om jag har en förkylning i kroppen som inte vill bryta ut riktigt. Nåja.

I fredags så lämnade vi älskade Sam hos hans farmor, hur najs som helst för Sam och Åsa och få mysa lite. Vi stack i väg till min svärfar och åt god middag i lugn och ro-- smaskens mat. Först ut en sallad med bacon och pilgrimsmussla och parmesanost och gott bröd till. Sen blev det grillad fläskfile och hasselbackspotatis. Sen hade Fille bakat äppelpaj. Mums!!

Lördag blev det lite jobb och där var det lagom med ös. Hem och sov och sen upp till Heron och åt basilikathai- så jäkla gott!!! Sen kom Anna, Mackan, Tess, Alex och Cilla upp för att se bio med oss "Rightseous Killing" helt ok film. Sen åkte vi hem till A och M på te och nattmacka. Men usch vad jag saknade SAm!!!!

Idag söndag var det en skitseg dag på jobbet+ att det var skitkallt! idiot snattare som typ samlar på sig massa domar så han kan mysa i finkan med gratis käk och ha det varmt och gott i vinter- jävla pundare!
Sen äntligen fick jag träffa Sam igen, skön han e.

-Vad säger rumpan när den pruttar Sam ?
-Pprr (pruttljud, vet ej hur man skriver det)

Så dax för ny vecka då.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: åsa

Halloj snygging!!

Måste bara säga att jag gillar ditt motto :)

Ska jag nog ta efter..

Kram

2008-10-15 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0