Hos hårfrissan

Va och klippte mig idag, vart supernöjd. E fit for fight fram till Sandras bröllop nu. :)

Nått som jag dock tycker e lite udda (kanske bara jag) dom har en dricksmugg i kassan. Känner mig liksom manad att ge nått, men har ändå kännt mig stolt som inte gjort det ännu. TYcker faktiskt det e lite fräckt att ha en sån på en hårsalong, skulle känna mig bedömd och granskad över hur mycket jag gav eller hur lite.
Jag menar på restaurang tycker jag det e skönt att skriva på ett kvitto hur mkt jag ger och sen dra, men detta känns rätt udda.

Frissan frågade massa om jag testat på både det ena och det andra, med andra ord väntade hon väl bara på att jag skulle säga att det måste jag köpa och testa men jag var duktig och svamlade bort det hela- Mattias var mäkta stolt!

Skönt nog hinner jag glömma det till varje gång enda tills jag sitter i stolen igen och ser dricksmuggen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0