2-barns morsa

Japp då var det dax, i morgon e det första dan hemma själv med de små skitarna- måtte det gå bra.

From i morgon så ska jag ha Sam hemma varje måndag med mig och Milo, ska bli intressant, kommer väl få springa som en jojo mellan ammning och att hjälpa Sam med diverse, det mest intressant ska bli hur jag klarar det sömnmässigt :P. Kommer att utnyttja gården till max kan jag säga. Älskar att vi bor som vi gör!!

Sen tisdag, onsdag och torsdag så e Sam på dagis igen och fredagar e ju M hemma, dessa dar får man väl passa på att sova ikapp sig. :P

Nu börjar så allvaret- game on!!

Håller tummarn för mig själv vad gäller både tålamod och sömn.

CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0