Bajsorgie

Med Sam så lyckades jag undvika att han bajsade på mig men med Milo har jag råkat utför det 2 ggr nu- på bara 4 veckor!!!!

1:a gången var vi hos svärmor och sov över och vaknade av att Milo ville äta (han sov redan hos mig) skulle flytta på honom och tog tag om rumpan på honom och kände nått vått- BAJS!!!

2:a gången var också inatt och skulle ändra position så jag kunde ligga lite bättre och skulle flytta på Milo igen och såg då att han bajsat ner sig i sängen- på min sida. Som tur var hade jag ett extra lakan under honom.

Undrar nu, varför har detta hänt mig 2 ggr nu? Hämnd för att jag slapp med Sam eller?
Och varför har detta skett nattetid båda gångerna???

Kan ju dock tillägga att jag blev GLAD båda gångerna det hänt då Milos mage tjorvar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0