Hårt att vara förälder

Ja som ovan säger det e fan tufft!!
Man vill gärna vara på två ställen samtidigt, med Sam för att leka, hjälpa honom med saker och pussas och kramas. Sen vill man ju mysa med Milo, äta med honom och "prata" lite med honom.

Just därför e det tufft när man inte kan dela sig, man e trött och det ska fixas, städas och lagas mat och samtidigt vara glad och trevlig och en snäll fru. Man orkar ju tyvärr inte var det alla dar och då hatar jag när jag skriker till och skäller.
Sen har man då alla präktiga råd och hur det borde vara enligt vissa och minsann detta e ju hur så lätt som helst- shit grattis vad duktiga ni e!!! Men jag behöver vissa saker för att funka som människa och då behöver ju inte all skryta om hur lätt det minsann e, för alla är olika och barnen är också olika!!!!

Dessa småbarns år som man bara vill få njuta av, varför kan de bara inte flyta på smärtfritt med mycket sömn och mat så man orkar, helst så mycket pengar så mna kan betala nån att städa åt en så man bara kan mysa med barnen och sin make- ja ja önska sig kan man ju alltid. :P

Så här mycket kan jag säga:
-Får inte jag sova ordentligt så e jag inte glad och skäller lätt- INTE KUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0