Milo

Så har det då gått en vecka sen jag låg på BB och skrek att nu får dom snitta mig för jag orkar inge mer+ att det kan ha gjort lite ont också.
Efter en lång natt (tyckte jag då) och lustgas och en sjuhelvetes skön epidural så kände jag mig tillräckligt utvilad för att trycka ut den lilla pilatesbollen.

Den 30/7 06.45 va han ute, 3145g och 48cm lång va han och alldeles, alldeles underbar!!!
Milo enades vi tillslut om efter att ha haft, Vide och Isak på bordet som förslag.



Sam har än så länge varit nyfik och klappat och pussat på Milo, han frågar alltid om han får klappa också.

Annars börjar han få lite mer attityd och bryter ihop lättare och så- vill äl bara få uppmärksamhet vår lilla gos!!
Ja att man kunde älska ännu en lite person så mycket e otroligt.


Milo mamma älskardej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0