On the beach

Igår va Mattias på svensexa i Örebro och vi lämnade då bort Sam till farfar. Sam hängde vi poolen och röjde tydligen där, hoppade från kanten och simmade med dyner- mammas stora kille!!

Jag tog med mig Milo och drog till Farstanäs, softade och läste- Milo knoppade järnet. :)

 
Mkt folk på Farstanäs.                             Denna lekställning har funnits sen jag va liten.

 
Sovande Milo.                                           Lilla jag


I fredags var vi till Hökmossbadet och softade efter Sam hade varit på dagis. Träffade typ halv Mattias släkt och softade i solen och skuggan, hur najs som helst.


Äter lite äpple

 
Nakenfis på språng.                              Milo och Mattias myser.

 
Tävling i armhävningar..                         ..Sam vann så då får han sitta på M:s rygg

Efter strande blev det Donken (ja ja, men det var Sam som valde), när vi var klara där så dök polisen upp för att kolla upp några moppeåkare och Sam blev ju alldeles till sig. :)

 

Efter en slitsam dag på dagis och sen stranden så somnar man sen skönt.


Lilla gos sover gott.

En skön helg med andra ord, hur var er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0