Sömnlöshet

Jag och M har haft några riktigt jobbiga nätter med Milo (och Sam igår). Milo verkar ha haft/har ont i magen ocg har skrikit i korta perioder på natten vilket har löst sig med att jag har ammat men jag får ju så himla ont i ryggen. Vill inte sitta upp då jag hoppas på att få lite mer sömn om jag ligger ner. Ligger dock som en mupp + att jag vill ju helst rapa Milo så hans mage inte knorrar vilket leder till att jag ligger vaken och väntar på att han ska äta klart och då hinner jag piggna på mig. Nu har M fått ta över honom på sin sida vilket inte riktigt funkat eftresom han skrikit av magont.

Kära lilla Milo e också förpassad till hallen då han låter som en griskulting, han sover dock gott verkar det som, men jag hör detta ändå, ond cirkel alltså. JAg ammar ca varannan timme och hinner knappt somna förrän det e magproblem eller dax att äta igen.

Kan säga att man hinner tänka en del då man ligger vaken om nätterna och har då en massa bloggmaterial som jag redan glömt bort, synd!

Sover väl en sisådär 3 timmar varje natt just nu och då e det ej sammanhängande, försöker samtidigt lägga Milo i sin säng så man får lite egen space, tro mig blocket var väldigt aktuellt i natt. ;P

Ska lägga mig strax så kanske man hinner sova lite grann i alla fall.

Alla päron där ute ar en teori om varför tonåringar sover så himla mycket:
-Det e för att de ska vara redo för vaknätter som föräldrar, så låt dom sova hur mycket dom vill för guds skull!!!

Aproppå gud han snackade jag mycket med i natt och bad om att vi alla ska få sova om nätterna och få vara friska, får se om han infriar detta- i hope!

Natt natt på er alla lyckostar som får sova ostört om nätterna- uppskatta det, du vet aldrig när det tar slut!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej vännen!

Stackare, det är inte lätt att vara småbarnsförälder, men din teori om tonåringar köper jag nog inte riktigt;) Tror tvärtom att det är bra att vänja sig vid att gå upp tidigt, för kommande uppgifter.. Var rädd om dig

Kram

2009-08-21 @ 20:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0