2009

Nu e detta år snart till ända och vi ska bara vara hemma och mysa ikväll, ska bli jäkligt skönt.

Det bästa med detta år e ju helt klart att få vara med om Sams utveckling och att få våran underbara MILO.




Mina fina killar!!

Tror inte på nyårslöften längre då jag ändå inte kan hålla dom ;P, så nu ska jag göra försök, mina bästa försök dock:

*Stressa lite mindre över vad andra tycker och tänker.
*Träna lite varje kväll hemma
*Resa lite mera, blev inte så jättemycket detta år
*Plugga??!!!

GOTT SLUT OCH GOTT NYTT TILL ER ALLA!!!!

LÖÖVE YOOUUU!!

PS. Denna kille e inte heller så tokig. DS


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kan bara instämma i att du har tre helt underbara killar därhemma!!! Men du får inte glömma bort lilla dig själv!! för vad vore dom utan dig??

och det med plugga låter ju spännande:))

2010-01-01 @ 17:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0