Christmas eve

Så va den glada, hektiska, stressiga julen över, i ett kick.
Helt sinnessjukt vad denna dag e helt uppshaussad, för mig som för dig och vad man handlar herregud. :P

Så nu när det va sagt så här kommer lite bilder från våran julafton med sjukt många fina och MÅNGA paket, tack alla!! Vi är så nöjda med alla fina paket!!!!!!!


Tomten kom med alla bilar som Sam själv önskat sig av tomten.


Milo öppnar givetvis själv sina paket, i detta var det hans första bil.


Blev sen en prommis och en tur i pulkabacken.


Fina Milo alldeles nerbäddad.


Posade lite jag med. ;P


Fin vit jul vi fick, helt otroligt fint!!


Sam somnade på vägen hem


Vårat fina goda julbord


Milo sov under detta fototillfälle

Knack, knack, knack


..så kom då äntligen tomten


Inga problem att hämta sina egna paket


Milo mös med faster medans tomten var på besök


Sen vilade han lite också, mycket att STÅ i, dete precis det han vill göra- STÅ


Sam på sin nya motorcykel.

Som sagt jättemycket paket fick båda barnen, glömde fota högarna. Sam öppnade typ 2 st sen var han nöjd och vi fick öppna resten, ett paket står fortfarande oöppnat. :)

Här e ialla fall min favvo, my tacky pig:

Fick jag av M, alla paket var naturligtvis jättefina men denna lite extra. :)

Hoppas ni haft en fröjdefull jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0