Finally snow



Fett mycket snö- ÄNTLIGEN!!
Snälla, snälla va kvar över jul nu bara så man hinner leka järnet med kidsen. :)

Idag blev det premiärtur på skidorna, dock bara 2,5km men ändå. Det va tungt och så e det väl sådär att åka på kvällen. Spåren var det väl sådär med, men värst va tekniken- det var tungt i backarna och känner mig som Ringaren i Notredam i nacke och axlarna då jag spänner mig som bara den- blir lite trist då. Men men det brukar komma, bara snön får vara kvar. :)

Igår var det Lucia på dagis, Sam ville dock inte stå där framme med de andra utan satt med oss och tittade, jag försökte få honom att sjunga med mig men han tyckte jag kunde vara tyst så han kunde lyssna på de andra. ;P
Nya regler säger att man inte på fota de andra utan bara sin unge på utvalda ställen- fair enough men alla äckel de finns därute. Vi tog kort när Sam lekte med tågen då han minsann inte ville stå vid granen.




Söta pepparkaks Milo


Sam med superdegen, Våra lussekatter rockar fett!!!

Och dom e såå goda att svulla på stranden sen i sommar, kanske lite till jul nu också.

Ho ho ho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0