Massagedax och helgbestyr

Jag e i stort behov av massage.

Har haft några usla nätter nu där jag ligger och spänner mig som en fiolsträng, e så stressad för hur mycket jag ska hinna sova innan nån av kidsen vaknar och när de vaknar vill jag inte att nån annan ska bli väckt så det e n kamp mot klockan + att man ska somna om igen innan det e dax för nästa varv.

Det hjälper ju inte direkt att jag varit lite krasslig sen i torsdags med feber och snuva. E bättre nu men istället så e jag så sjukt trött och stel i hela kroppen. Hur orkar dom som har fler än 2 barn???? Tips tack!

Ja trots att man har barn så kan man ju dessvärre inte sova sig igenom dagarna, tyvärr- inga sjusovandes barn här inte. :P
Helgen bestod istället av lussebullsbak, istället för julfest med jobbet eftersom jag va sjuk. Mattias och Sam stod för baket och jag kollade mest på- dom vart sjukt goda!!!!
Igår på Lucia släpade vi oss iväg till kyrkan för att kolla in Lucia, satt och frös som en gnu. Sen vart det Lucia en gång till här uppe i kvarterslokalen.

Det va vår helg det, nu e det bara 10 dagar kvar till jul, lite börjar det kännas av då snön damp ner idag hoppas nu den får ligga kvar bara.

Lite julklappar kvar, måtte de vara kvar till i helgen.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0