Boring snö

HAr tappat lite vårkänsla nu med all snö som brakat ner nu i helgen.
Tror det kommit typ 2 dm eller mer- vill inte ha mer nu!!
It's to much to late!!!

Hade en super soft dag igår, Sam och jag sov tillsammans from 5.45 till 8.40- supermysigt!!
Åt frulla sen som tog slut vid ca halv tio efter det kröp vi upp i soffan och gosade medans vi tittade på, håll i hatten  nu  "Alla vi arn i bullerbyn". Vid tio snåret trillade Mattias ner och gissa om han blev avis när han hörde hur länge vi sovit, hi hi.

Sen rullade vi ner på stan i det fina vädret för att klippa Sam, han var så duktig när han satt i bilen hos frissan, och så fin han blev sen. Lurre på Nancys där mamma slöt upp för att överlämna lite kläder hon köpt till mig. :)
Vidare upp till Västergårdshallen för att se Mattias lira match, Sam somnade på vägen upp dit, som övrigt verkligen e bara uppför. Trodde han skulle vakna ganska omgående men han slagga på och vaknade inte förrän det var 10 min kvar av sista perioden. :)

Sen åkte vi till Kotten, Cissi och Dogge för att krubba, gissa om Sam skiner upp när han vet att i ska till Dogge0 en hund.
Åt god hemlagad grekmat lagad av kotten- så smaskens, givetvis slängde han ihop en kladdkaka (muffins)  också. Sam hetsåt av allt. :)

Idag har jag jobbat, fanns väl lte att göra men så kul var det inte att gå upp på min sovmorgon, men men lite stålar blir det. Följde Rickard och Maria på nätet och roade mig med det, dom har åkt Öppet spår i 9mil från Sälen till MOra i snöogt väder på bra tider dessutom.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0