Gott nytt..

Gott nytt verkar vara nu innne frasen för gott nytt år, så gott nytt på er alla där ute!!

Jag och Mattias hade själva en skön kväll i goda vänners lag.
Vi var hos Alex i sjövillan, var väl en sisådär 10 pers och hade det hur soft som helst.

Meny:
*Toast med en skagen röra och en ägg och potatis röra- mums!!
*Porterstek med hasselbackspotatis och god sås.
*Jordgubbs parfait

Sen ostbricka och massa annat snacks.

Givetvis bjöd kvällen på fyrverkerier och pommac för min del.

Jag och Mattias avslutade kvällen vid halv två snåret, var väl i säng vid 2 hur najs som helst.


Vår älskade Sam var hos sin farmor, som jag saknade honom, men han har haft det grymt bra som alltid, 4 pers som ger honom maximal uppmärksammhet kan det bli bättre?? :)

Gott nytt allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0