Living on the edge

Hade en rätt jobbig dag med min lilla älskling idag.

När vi skulle sova efter lunch så la han sig så fint, 5 min senare börjar han astjura, jag gick dit och la honom ner ( som jag alltid gör). HAn fortsatte och jag väntade nästan 5 min varje gång innan jag gick dit.  SEn när det e dax ännu en gång att gå in så hänger ungen med halva kroppen över spjälsängen- UNGE!!! Fan jag blir ju full i skratt men samtidigt livrädd. LÄgger ner honom igen och går ut men stannar kvar utanför dörren och han fortsätter grina, går igen och nu e han helt över "stängslet" och letar fotfäste. SHIT!!!!

Tog upp han i ca 10 min men man ser ju att han e trött, bäddar med madrasser på han s golv och får hålla ner honom innan han utmattad vänder på sig och somnar- phh!!


Vi upp till IKEA och köpte en "riktig! säng, den e nu uppbyggd och klar.
MAttias fick lägga honom och kämpade väl på i ca 1 timma med att lägga honom om och om igen efter han gått upp och just nu soer han där- peppar, peppar...

Åh vad jag håller tummarna för detta nu!!!!

Kommentarer
Postat av: Berit

Hjälp,nu går det undan. Köpte ni grind till övervåningen?

2009-01-06 @ 00:45:27
Postat av: Åsa

Hej

Ja dom är underbara dom små sötnosarna...

Försök nu att hålla ut med springet tills han

ligger kvar i sin nya säng, jag lovar att det

är värt det :)

Kram från svärmor

2009-01-06 @ 17:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0