Sjuk

Så var man sjuk igen, förkyld och feber. Tanken var en lugn dag hemma med Sam och kanske hinna sova lite. Ska sluta tänka så det blir aldrig som man tänkt sig. :P

Vi var i kyrkan på morgonen och lekte och sjöng, Sam sov en liten stund på vägen dit och sen när vi hämtade Mattias för lunch va kan han ha sovit, max en kvart. För att va en kille som vaknade 5.20 (M fick honom att somna om till 6) så trodde jag han skulle vara skittrött när vi kom hem.

Tji fick jag, försökte att få honom att sova i 40 min utan att lyckas, snack om att jag var trött!! Samtidigt va han ju så söt jätteledsen och grinade men så stod han ändå och bara glipade på dörren och stod och tjuvkollade på mig som satt utanför-assöt!!! Slutade med att jag gav mig.

Var uppe till ca 15 sen började hela proceduren om, men nu tog det ca 10 min, jag vaknade 16.30! Shit nu måste vi upp annars kommer barnet aldrig att sova till kvällen. Stackars barn, först ska han sova sen får han inte sova längre.
Han får dock skylla sig lite själv när han vaknar och vill upp innan 5. :)

Naturligtvis så behöver Mattias bara lägga honom och så somnar han- irriterande! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0