Kräfta

Idag tar jag tillbka allt jag sagt om alla klantiga idioter som jag sett på stan och bränt sig i solen- jag e from idag oficiellt en av dom IDIOTERNA!!!

Jag kan inte skylla på nått, jag satt för länge och satt och tänkte att det tar ju inget, och inte fan vände jag mig speciellt mycket heller. Tyckte dock där på stranden att jag stod upp och solade ryggen och så, men icke så här i efterhand.

Vågar inte visa bildbevis på min dumhet då jag skäms.

Framsida ben och bröst e värst- ser ut som en kräfta, har kanske lite märken i ansikte efter brillor också. Fan om det inte lägger sig till bröllopet på lördag då kommer jag förbanna mig i all evighet.

KOmmer jag att komma ihåg detta till nästa gång- tror jag inte, vilken rookie man e VARJE ÅR!!!

Sola lugnt my friends!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0