Tadamdadam, tadamdadam

Japp i lördags var det dax för bröllop, har sett fram det som fan, klarade mig från att åka in till BB också- snacka om att jag var nöjd.

Temat var väl sport och framförallt hockey då det var en av Detroits spelare som gifte sig med Mattias snygga kusin- eller en blivande Vancouver spelare e det ju också. Ja de svenska spelarna var där så för mig var det lite av ett kändis bröllop.

Summerar med att:
*Brudparet var hur vackra som helst
*Ringarna var skitfina (vet att tjejerna vill veta sånt)
*Klänningen var gräddvit och jättefin, axelbandslös
*Festen var askul, allt från tal och underhållning till dans

Jag gav upp vid halv tre, då var mina fötter gigantiska och ryggen tog kol på mig. Hade hursomhaver en skitkul dag.
Helt klart bästa bröllopet jag varit på förutom mitt egna så klart.

Nu lite bilder:


Så fina!!

   
Så vacker!!                                                    Brudvals och klänningbyte- cool!


Paparazzin för dagen. :P



Så snygga!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina ni var! Och brudparet!!

2009-07-27 @ 23:21:14
URL: http://lillamimsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0