31år

Så var det bara 363 dagar kvar till nästa födelsedag då. :P
Hade en soft dag trots att jag jobbade.

Fick gå hem tidigare etfresom jag fyllde år, Martin tyckte väl synd om mig.

Av Mattias och Sam så fick jag bidrag tiil en ny tatuering och turkosa handdukar, tanken e ju att vi sak fixa iordning våra badrum och min tanke e att ha turkosa inslag, måste sätta oss ner och skissa på det snart.

Av mamma så fick jag en efterlängtad ny postlåda, dom har dock beställt en i den färgen som jag ill ha så den finns ej hemma än. ;P

BTW trodde att man blev klokare med åren men inte sjutton blev jag det, får väl skriva upp det till nästa år på önskelistan. ;).

Mattias och jag åt god thaimat påkvällen och en M gjorde iordning ett smarrigt fruktfat som vi svullade i oss- gu va gott det va!!

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0