Böcker

Älskar att jag kommit in i en läsarperiod igen.
Har läst "Tusen strålar" av Khaled Hosseini och håller nu på med hans andra bok "Flyga drake", GRYMT BRA BÖCKER.
Det e så himla tråkigt tycker jag när man håller på att avsluta en bok man vill liksom inte att den ska ta slut.

Vad ska jag läsa  nu tänker jag alltid och kommer nästa att vara lika bra. Jag e lite nördig också, e en bok lite halvdann eller kass så måste jag ändå läsa klart den, vet inte varför.

Hur som haver, har du inte läst dessa böcker som jag nämde ovan- GÖR DET!! Hur bra som helst.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lilla Mimsan

Kan jag lägga upp dig på min blogg??

2009-06-04 @ 20:53:10
URL: http://lillamimsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0