Ljuva sommar

Jag älskar sommaren!!
Har haft en underbar dag på stranden efter jobbet idag. Både jag och Mattias jobbade till 15 idag-superlyxigt! Mattias jobbade över igår och kunde sticka tidigare, kunde hämta Sam tillsammans vilket va mysigt. Ungarna stod och lekte vid ett vattenbad och plaskade. :)

Hämtade Sam och stack iväg till Hökmossbadet, kallt som attan i vattnet fötterna domnade bort tyckte vi, tyckte inte Sam som gärna ville sitta på bryggan med fötterna i vattnet och givetvis så skulle vi med sitta så. :P

HAn gillade att va på starnden som bara den, kusin Filip kom dit också och slängde sig i vattnet. Åt lite glass innan vi skjutsade hem Fille. Träffade Baloo en snabbis-shit vad stor han blivit!

Åt lite food och sen hem och bada och i säng med en trött liten gosig man.

Vi har hunnit (Mattias har) klippt häcken och gräsmattan och jag har krattat den, har vattnat den en stund också så nu e den fin igen.
Vad gott det luktar av nyklippt gräs och lumma sommarkvällar, luktar som hos mormor och morfar, vad jag längtar dit på somrarna.

Nu e det bara att ladda för festen i helgen. :)

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0