Internationella kvinnodagen och aj aj

Grattis till er alla kvinns därute!!
Vad fick ni av era män? Jag fick en kall pommes! Fattigt älskling. :)

Mattias till Marcus:
-Jag har grattat Anna nu på Internationella kvinnodagen.
-Vaddå måste jag köpa nått nu, säger Marcus?
-Nä vaddå dom köper inte nått till oss de andra dagarna på året säger min kära make då.

Pinsamt Mattias!!


I natt (eller tidigt i morse vid 6 tiden) när jag skulle  försöka få Sam att somna om så så stod jag tokigt så det knäckte till i min ischiasnerv, har redan börjat få problem med den, och det var bara att läga sig ner i Sams säng och ligga där och vrida sej med honom en timma innan han vlile gå upp. Första gången vaknade han vid 4 och då låg jag där en timme medans han somnade om jag låg och funderade, tillslut gick jag in och la mig i min säng och hade precis slumrat till när han vaknade igen. Så min natt har varit lite tung.

Mattias fixade barnvakt- snälla vänner och anhörigavi har!!, så jag fick sova och vila lite. Gäller att vara rädd om ryggen nu, stackars Sam som inte förstår att mamma inte orkar bära just nu, men åh vad han har varit duktig idag, gått själv i trappen när jag inte orkar bära.

Jag älskar dej M och S!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0