Melodifestivalen

Ligger här och lökar i Finland på hotellet en skön söndagsmorgon, Mattias ligger och sover. Man har ätit god hotellfrulla, om än litet fattigt utbud men skit i det då.

Kollade på melodifestivalen igår och tycker inte att rätt låt vann, jag höll på Måns. Blir lite pissed samtidigt som jag e kluven, det var ju klart med juryns röster tycker jag och så ska man då slänga på folkets röster som var åt pipan (mina ord) och så går operatanten och vinner- fel fel fel!!!

Det e där det blir svårt tycker jag, jag som publik vill ju ha nått att säga till om men e det redan en bra låt som är klar för vinst men juryns val så skit i folket röster eller tvärtom- alltså JAG vill vara nöjd, nu känns det som jag snubblat på mållinjen.



Ni kanske undrar vad jag gör i Finland??? E här för att gratuleramin mormor som blir 90pannor på tisdag.
Vi åt en skitgod 3 rätters med henne igår.
-Trattkantarellsoppa
-Kockens pepparbiff
-Glassbuffe

Var proppmätt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0