Ännu e skön dag

Sol, sol, sol me lööve you!!

Vad bra man mår av att få lite sol på sig och det e ju så skönt att vara ute.
Var hos ett par vänner idag, vi gick i samma mammagrupp, det var så vi träffades. Lekte lite där och åt goda våfflor. Sam körde ner för deras trappa sittandes på en bil, blev väl mer rädd än skadad. Sa till M typ 3 sekunder innan att kolla honom nu, sen ser jag bar M kutandes iväg och Sam grina- karlar! ;)

Hem och klippte lite gräs och vattnade rabatter, jag och mamma ska sätta potatis nästa helg, hoppas de blir lika goda som förra året. När vi tog upp dom då så slängde vi in dom i ugnen med olja och lite kryddor, grillade kött till det och sen satt vi ute och åt- SÅ JÄVLA GOTT det var alltså.

Sam e så skön:
-Mamma kom
-Jag är i köket Sam du får komma
-Nä
-Ok. var e du Sam?
-Mamma kom prrr (Sam gör pruttljud)

Snacka om att jag garvade, han sa att han va på muggen

Älskade barn!!! Han e så go, pussar, kramar och gör näsgnuggis med en. :)

Ha en skön kort jobbvecka, själv jobbar jag 6-dagars vecka och det SUGER FETT!!

Fredag- Sams 2:a födelsedag, åren går och det fort

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0