Hade sett fram emot så mycket

Jag hade sett fram emot så mycket nu i sommar, men allt skiter sig, så nu sitter jag här och e så ledsen i stället. :(

Hade sett fram emot att få vila upp mig inför förlossningen så man orkar en sån till, att få mysa med Sam och MAttias innan vi blir 4, att få ge Sam all sin uppmärksamhet.
Att orka var glad och rolig, men det sket sig big tajm iom fucking FK. Sover skit på nätterna nu för jag har en enorm täppa eftersom min allergi har kickat igång, men jag går völ iväg och jobbar då och käner mig som en urvriden disktrasa.

Sen har jag fortfarande ett bröllop att se fram emot, om jag inte ska föda mitti alltihopa, det andra skiter jag faktiskt i och det 3:e blev uppskjutet- det har jag att se fram emot i alla fall. :)

Hade tänkt mig en helt annan sommar, mys, roliga grejer att hitta på men nu få jag väl plocka ut semester som jag ville spara till nästa år, men den kanske inte faller in som jag behöver och vill heller.


Tror inte att FK vet vad fan dom håller på med när dom rör om i grytoran, man e INTE SIG SJÄLV när man e gravid, man funkar inte som man brukar. Måtte inte ni heller på havandeskapspenning när det e dax för er!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0