Morsdag

Jag har haft en helt underbar dag idag!!!

Vi har varit ute hela dagen.

Det började med i morse, Sam vaknade kl5.30 och jag tänkte bara nej nej nej detta e inte aktuellt, men jag kissade och sa till Sam att det var natt och att vi skulle sova. La mig och sov med honom och hörde att M gick up på muggen eftre hans utekväll, tänkte att klockan e nog typ 7 eller nått. Sam vaknade när jag då vände på mig och tände lampan och sa:
- Hej mamma!!
Ja ja upp och hoppa bara, kollade klockan och shit den va 9. Tack Sam!!!

Mattias var också vaken så vi gick ner och åt vår goda frulla, vanilyogurt med jordgubbar, kokt ägg och rågbröd och ost mmm mmm.

Fick självklart morsdagspresenter ( efter fina pikar från mitt håll att morsdag e på G)


Fortsättningen på Gömda och Asyl och mias hemlighet


Ja jag e barnslig, tyckte denna bil va så himla fin!!!

Sen gick vi ner mot stan, åt glass och lurre på Nancys. Sen gick vi hem till Mattias morfar där vi mötte upp Matttias mamma och gav henne present.
SEn hem och hämtade bilen för att åka till min mamma, där bjöd hon på mat och glass.

När vi kom hem så kollade vi på en nyinköpt Pippi, var tvungna, vi höll på att bli tokiga av de 2 filmer vi har, seriöst tokiga- välinvesterade pengar kan jag säga.

Nu har städat undan lite och sitter och datoriserar lite.

Tack Mattias och Sam för en helt underbar perfekt dag i solen med er!!
Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0