Vårruset

I tisdags denna vecka, ja jag vet att jag inte skrivit nått på ett tag, så sprang/gick vi fyra tjejer 5km- vi gjorde helt enkelt Vårruset, det var jag Lill Johanna, svärmor Åsa och Mattias moster Johanna. Vädret hade varit klockrent hela dagen men när det var dax att dra sig mot gärdet så mulnade det på, lite trist men men.

Det gick ialla fall kanon, vi gick ju med ett budskap:

VÅGA SE SEXUELLA ÖVERGREPP PÅ BARN!! Alla hade t-tröjor med det budskapet och nog fick vi en del blickar, vilket ju var tanken. Det e viktigt att vi får upp ögonen och värnar om våra barn. Åsa var snabb intervjuad av Siepen vilket var GREAT- vi syntes alltså!

Bjuder på lite bilder därifrån.

 
Åsa och Johanna                                     Johanna och jag


Styrelsen i utnyttjad.se


VÅGA SE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0