En riktig SKITdag

Japp det har varit en crappy day!!

Vid 4 snåret i natt vaknade jag av ett skratt- Milo hade vaknat. Testade att amma honom och han åt, men så small det till i brallan, första nattbajsningen+ att han verkade ha ont i magen. In och byta blöja, ville ju inte att han skulle vakna till så han kunde somna om. Men han låg bara och garvade så man kunde ju inte annat än att le i natten. :)

Ammade igen men han låga bar och tittade ut i natten. Tilllslut ner i sängen med honom och buffade honom i rumpan tills han somnade. Men jag var klarvaken när jag la mig igen kl 5. Låg väl och vred och vände på mig i en timme. Slummrade till och vaknade av att klockan ringde 7.15- dödstrött!!

Har hållt igång hela dagen med att bråka med Sam och bära på Milo om vartannat- den lilla stackarn verkar ha ont i magen igen, blir nog en lång natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0