Gott käk, ännu ett recept

Tack Matilda för detta tips på din underbart fina blogg, väl värt ett besök gott folk.
www.whitelittlecastle.blogspot.com , det verkar som det e nått knas på knappen som man länkar med så jag skriver det på det viset, Mattias får visa mig sen hur jag ska göra, hade tänkt försöka klara det själv min data e som sagt inte min starka sida.

Hur som haver så här gjorde vi:
Stekte upp kyckling för sig och kryddade med curry. Stekte upp grönsaker, vi hade paprika, morot och rödlök (hade velat ha en zuccini också för färgens skull) kryddade även här med curry.

Vi kokade bulgur till detta med en halv buljongtärning i. Hällde ner kycklingen och grönisarn med bulguren.
Till detta gjorde vi en fett god currysås.

1 creame fraisch
1 matlagningsgrädde
curry efter behag
sweetchilisås efter behag

Allt vart så jäkla gott, dan efter ännu godare!!!

Tack Matilda för tips på goda recept!!!






ENJOY!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Halloj!



Jasså, nu får man veta att du oxå har en blogg....va kul! ;)

Vad roligt att jag kunde inspirera och att ni gillade det!

Kram på hela härliga familjen!



2009-11-07 @ 09:37:36
Postat av: Åsa

Bulgur..... jasså det var ju kul att se att ni insett hur gott det är;))

2009-11-07 @ 16:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0