Så var det den 1:a advent... snart

Idag har jag hunnit med att hänga upp julgardinerna, alla skrynklor försvann dock inte, det e väl Murphys lag eller nått. :P
Satt upp adventsljusstakar och lite annat.


Ser inte så supermysigt ut med blixt..nåväl.


Min fina sten som jag hittade på Plantagen.


Min nya ljusstake som jag inhandlat på Panduro, lite mossa på det så e det fit for fight.



Även inhandlat denna dörrskylt som man kan återanvända stället för att hålla på att handla nya kransar år efter år, köpt på Hemtex.

Detta hjälpte min kära bror mig med för några veckor sen:


Borra upp denna hylla så jag äntligen fick sätta upp dessa fina bokstäver, kan ni gissa vad de står för?? ;)



Han borrade även upp dessa tavlor och måttade så de kom på samma höjd, Mattias porträtt fattas och Milo har i inte fotat ännu men det ska vi göra till våren.

Ha en skön helg

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jättefint med tavlorna och bokstäverna (och julpyntet också för den delen)

2009-11-28 @ 15:14:37
URL: http://feliciapalmblad.devote.se
Postat av: åsa

Jättefint!!! du är ju riktigt pysslig min älskade svärdotter!!!!

Kram

2009-11-28 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0