Fredagsmyyyys

Me love fridays!!!
Mattias som är Scanialedig gör att vi kan umgås hela familjen, hur najs som helst- Scania tack!!! Hoppas det fortsätter. :)

Vi har gjort det till en grej att på fredagar så går vi ner till kyrkis och leker och sjunger och sen så äter vi god billig lunch, 50kr för oss 3, billigt eller billigt???!!!
Sen brukar jag och Mattias passa på att fika medans ungarna vilar men idag stack vi först upp till Heron och kollade och snabbfikade, tänkte sen åka hem men vi drog till Lekslottet igen så M och sam fick leka av sig- snacka om att dom var slut sen. Sam brukar alltid lyckas att ragga upp nån äldre böna som tar hand om honom när vi e nånstans och så även denna gång (sådan far sådan son), dagens böna hette Ida.
Jag passade på att läsa klart men bok som jag hållt på med sen i somras, nu kan jag då börja på Millenium triologin, får se om det e nått att hänga i julgranen.

SEn drog vi hem och jag lagade pannbiffar, har man storhandlat denna vecka så ska det klagas käk också :)

Ha en superduper helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0